The natural choice
Bättre kundsupport med notifikationer om inkommande ärenden i Tibnors kundportal
Det mest effektiva sättet att kontakta Tibnors kundsupport är genom att logga in på Tibnors kundportal och skapa ett ärende. Genom att göra detta skickas ärendet till den personliga försäljningskontakten för den inloggade kunden.
Ärenden kan skapas som vanliga ärenden med vanliga frågor om våra produkter och tjänster, men kan också skapas som frågor kopplade till en offert eller en order.
För att göra denna process ännu bättre har vi nu släppt en notifieringsfunktion som visar inkommande svar på ärenden när en kund är inloggad i Tibnors kundportal.
– Idag använder allt fler kunder Tibnors kundportal när det gäller att kontakta kundsupport via ärendefunktionen i portalen. Det känns fantastiskt att kunna göra denna process ännu bättre och mer effektiv för våra kunder nu när vi implementerar notifieringar, speciellt när feedback angående förbättringar har kommit från våra kunder, säger Tobias Frelsøy, Processägare Tibnor Customer Portal.
Upptäck nya möjligheter
Upptäck alla möjligheter som Tibnors kundportal har att erbjuda och släppa loss ny affärspotential. Registrera dig helt utan extra kostnad.
Registrera dig här